مرز خسروی برای تردد زائران باز می شود/امنیت در مرزهای کشور حاکم است

وزیر کشور با اشاره به رصد و پایش مستمر مرزها و امنیت پایدار در کشور گفت : برای اربعین با قوت و قدرت تمهیدات لازم اندیشیده شده و مرز خسروی هم امسال برای تردد زائران باز می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر خود به استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به امنیت مرزهای کشور بیان داشت : خوشبختانه وضعیت امنیت در مرزها بسیار خوب است و با پایش مستمر تسلط کامل بر مرزها را داریم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین کنترل و امنیت مرزها را جمهوری اسلامی ایران تامین می کند ، گفت :زحمت اصلی کنترل مرزهای شرقی بر دوش همکارانمان در مرزبانی ناجا و سپاه است .

وزیر کشور با بیان اینکه در غرب کشور نیز این آمادگی را داریم که بحث اربعین را با قوت و قدرت و با تمهیدات لازم با همکاری کشور عراق در کمال امنیت و صحت انجام دهیم، افزود : البته امسال تمهیداتی اندیشیده شده است که مرز خسروی نیز برای زائران اربعین بازگشایی شود و دو مرز در خوزستان، یک مرز ایلام و یک مرز در کرمانشاه خواهد بود تا مردم بتوانند با خیال راحت تردد کنند .

وی ادامه داد : ما در مرزهای شرقی افغانستان و پاکستان با ضعف کنترل مرزی از طریق همسایگان مواجه هستیم و زحمت اصلی تامین امنیت مرزها بر دوش نیروهای ما در مرزبانی ناجا، ارتش و سپاه است که خوشبختانه امنیت این مرزها هم به خوبی توسط این نیروها انجام می شود .

رحمانی فضلی افزود : طبق دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) رقم قابل توجهی از محل صندوق توسعه، تجهیز و تمهیدات لازم برای امنیت مرزها هزینه خواهد شد و رهبری به این امر بسیار تاکید کردند .

وزیر کشور به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت : تمهیدات لازم اندیشیده شده و کارها با هماهنگی لازم بین دستگاه های نظارتی، اجرا و حوزه تامین امنیت پیش می رود و تلاش می کنیم تا انتخابات با شکوهی را داشته باشیم .

انتهای پیام/

کد خبر: 1025906

وب گردی

وب گردی