ساخت پیام‌رسان جدید توسط اینستاگرام

گزارش‌ها نشان می‌دهد که اینستاگرام در حال ساخت برنامه پیام‌رسان جدیدی با نام «Threads» است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از گیزمودو، اینستاگرام به منظور برقراری ارتباط بهتر بین کاربران و نزدیکان آن‌ها در حال کار روی یک برنامه پیام‌رسان جدید به نام «Threads» است.

این برنامه به عنوان برنامه خواهر برای اینستاگرام طراحی شده و کاربران را دعوت می‌کند تا مکان، سرعت، عمر باتری، متون، عکس و پیام‌های ویدئویی خود را به طور خودکار با اعضای لیست دوستان نزدیک در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

«Threads» به گونه‌ای طراحی شده است تا طیف گسترده‌ای از اطلاعات را با لیست دوستان نزدیک یک کاربر اینستاگرام به اشتراک بگذارد و شامل ویژگی اشتراک خودکار است که اجازه می‌دهد تا افراد موجود در این لیست به روزرسانی منظم را در مورد آن شخص دریافت کنند.

Threads همچنین دارای بخشی است که پیام‌های دوستان در یک فید مرکزی نشان داده می‌شود. به همراه یک نقطه سبز رنگ که نشان می‌دهد در حال حاضر کدام یک از دوستان شما فعال هستند.

این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تا استوری‌های ارسال شده توسط دوستان را به سرعت بخوانند. در حال حاضر این نسخه پیام‌رسان در حال آزمایش داخلی است و به نظر می‌رسد که یکی‌دیگر از اقدامات مهم در معرفی یک برنامه پیام‌رسان جداگانه در اینستاگرام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025917

وب گردی

وب گردی