تعهد و تخصص کارمندان در موفقیت سازمان‌ها نقش به سزایی دارد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی روز کارمند را به همکاران سخت کوش دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی روز کارمند را به کارکنان سخت کوش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در پیام بیژن رنجبر آمده است: هفته دولت یادآور نام و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر است، ضمن گرامیداشت یاد این عزیزان، روز کارمند را به همه همکاران عزیز و سخت کوش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم.

این پیام در ادامه می افزاید: روز کارمند، روز بزرگداشت انسان های شایسته و پرتلاشی است که با تعهد و دلسوزی در راستای تحقق اهداف سازمانی و تسهیل امور مخاطبان خود فعالیت می کنند. به واقع کارمندان، قلب تپنده ای هستند که تحرک، تخصص و سرزندگی آنان در موفقیت هر سازمان و نهادی نقش به سزایی دارد.

در ادامه پیام قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد آمده است: از همین حیث باید اذعان داشت که موفقیت ‏های به دست آمده در دانشگاه آزاد اسلامی طی سه دهه اخیر در حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی برگرفته از کوشش همه بخش ‏های آن به ویژه کارکنانی است که توجه به این سرمایه عظیم انسانی متخصص می ‏تواند در پیشبرد برنامه ها و اهداف پیش رو موثر باشد، لذا حفظ حرمت و اعتلای جایگاه این عزیزان، در توسعه پایدار دانشگاه همچنین رفع چالش های جامعه ضرورت دارد.

رنجبر در ادامه پیام تبریک به خانواده کارمندان دانشگاه آزاد تصریح کرد: رجاء واثق دارم که با همراهی و همدلی بین کارکنان و سایر بخش های دانشگاه آزاد اسلامی می توانیم با رفع کمبودها و کاستی های و تقویت توانمندهای این مجموعه بی نظیر به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان قدم های مثبتی در راستای تحقق اهداف، برنامه ها و رشد رضایت همه جانبه برداریم.

در انتهای پیام آمده است: از درگاه خداوند متعال برای تمامی کارمندان عزیز آرزوی تندرستی، عزت و موفقیت روز افزون مسئلت دارم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1025965

وب گردی

وب گردی