حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی  از شرکت‌های دانش‌بنیان

صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین­ المللی صنعت، به صورت بلاعوض حمایت می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، حمایت بلاعوض صندوق در راستای توسعه بازار و گسترش همکاری‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان انجام می‌شود.

بر اساس فهرست نمایشگاه‌های مصوب صندوق نوآوری و شکوفایی در سال ۱۳۹۸، شرکت‌های متقاضی حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین­المللی صنعت می‌توانند برای ۷۰ درصد هزینه‌های اجاره غرفه و غرفه‌آرایی از حمایت بلاعوض صندوق در قالب توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان بهره‌مند شوند.

این نمایشگاه یکی از وسیع‌­ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور است که با هدف ارائه قابلیت‌­ها، توانمندی­‌ها و سوق دادن شرکت­‌ها به سمت بازارهای گسترده­ تر فعالیت خود را آغاز کرده و همه ساله در ماه مهر برگزار می­‌شود؛ امسال نیز این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بینالمللی تهران برگزار خواهد شد.

شرایط تکمیلی دریافت حمایت‌های مرتبط در پورتال توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس cbd.nsfund.ir اطلاع‌رسانی شده است.

شرکت‌های دانش‌بنیان می‎توانند برای ثبت­ نام و دریافت حمایت و حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین­المللی صنعت تا ۱۴ شهریور ماه جاری به آدرس www.mehrvision.ir/industry مراجعه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۸۷۱۲۵۹-۰۲۱ داخلی ۱۰۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025985

وب گردی

وب گردی