تشریح فعالیت‌های مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی واحد اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: تربیت، پرورش و استعداد‌یابی ورزشی در بالاترین سطح علم و دانش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی در مراسم جشن اختتامیه ترم تابستانی آکادمی فرهیختگان که با حضور مسئولین شهر در سالن ورزشی این واحد دانشگاهی ظهر امروز برگزار شد،اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی،دانشگاهی مردمی و با سرمایه مردم شکل گرفته و بزرگترین مجموعه آموزش عالی در استان محسوب می‌شود.

وی به امکانات ورزشی دانشگاه اشاره و افزود: در مقایسه با ادارات و دانشگاه‌ها بعد از اداره تربیت بدنی بیشترین امکانات و تجهیزات ورزشی در واحد اردبیل فراهم شده است.

رسولی ادامه‌داد: رشته تربیت‌بدنی از سطح کاردانی تا سطح دکتری در واحد اردبیل دایر است و رشته مهندسی ورزش در کنار 24 رشته جدید از مهرماه، برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل ارائه خواهد‌شد.

وی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی واحد اردبیل را یکی از موثرترین مراکز ورزشی در استان معرفی و افزود: در این مرکز تست های سلامت انجام می شود و به خانواده ها در انتخاب رشته ورزشی برای فرزندان خود کمک می کند.

رسولی افزود: با کمک دستگاه های موجود، توانایی، فیزیک بدنی و زمینه رشد ورزشکار مشخص می شود و هدایت و مشاوره ورزشی به شکل صحیح انجام می شود.

وی آکادمی ورزشی فرهیختگان را از طرح‌های موفق در این واحد دانشگاهی برشمرد و افزود: تربیت، پرورش و استعداد یابی ورزشی در بالاترین سطح علم و دانش و با حضور هیات علمی تراز اول در این دانشگاه انجام می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تصریح کرد: جهت اعتماد به‌‌نفس و رشد روحی روانی و توانمندی جسمی بهترین زمینه ورزش می باشد و آینده مملکت با نوجوانان و جوانان است و رشد فکری، جسمی و معنوی آنها، آینده کشور را تضمین می کند.

رسولی با گفتن این فرمایش مقام معظم رهبری که « امر به ورزش امر به معروف است» خاطر‌نشان کرد: در طول سال برنامه‌های آکادمی فرهیختگان تداوم خواهد‌داشت و با همکاری تربیت بدنی استان، هیات فوتبال، مسئولین و خانواده ها در شناسایی استعداد های ورزشی و پرورش قهرمانان کشور تلاش خواهیم کرد.

وی به خانواده ها اطمینان داد که برای دانشگاه در‌کنار تربیت جسمی، تربیت ابعاد علمی، اجتماعی واخلاقی فرزندان آنها نیز اهمیت زیادی دارد.

در این مراسم بهروز جعفری، بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال و مدیر آکادمی فرهیختگان از تلاش و حمایت مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تشکر کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026001

وب گردی

وب گردی