احداث 2 ایستگاه داخلی قطار در واحد نجف آباد برای حمل و نقل دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: مجوز اتصال دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به قطار شهری نجف آباد - اصفهان و خط 2 مترو اخذ شده است که قرار است 2 ایستگاه داخلی در این دانشگاه احداث شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد،‌ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی امام جمعه نجف‌آباد در دیدار با هیئت رئیسه واحد نجف آباد ‌با تاکید بر اهمیت و ضرورت تربیت گفت: امروزه بحث تربیت انسان نیاز مبرم و اساسی جوامع مختلف است و اهمیت نقش مجموعه های فرهنگی و دانشگاهی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این مباحث بیش از گذشته احساس می شود.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی با ابراز خرسندی از اجرایی شدن طرح های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، اظهار امیدواری کرد: با تکیه بر خداوند متعال و تربیت و تقویت نسل جوان متخصص و متعهد، خودکفایی واقعی در میادین مختلف نظیر مدیریت، اقتصاد و فرهنگ تحقق یابد.

امام جمعه نجف‌آباد خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای است که با امام خمینی(ره) و اصل انقلاب مرتبط است.

در ادامه امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: سعی و تلاش این واحد دانشگاهی بر این است که با تاثیر گذاری بر روی جوانان این مرز و بوم، آینده روشنی را برای آنان رقم بزند.

نقش، کسب رتبه نخست در جذب طرح های پژ‍وهشی برون دانشگاهی در حوزه صنعت در میان واحدهای دانشگاهی کشور، اخذ مجوز اتصال دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به قطار شهری نجف آباد - اصفهان و خط 2 مترو با احداث 2 ایستگاه داخلی در این دانشگاه، واگذاری مأموریت احداث نخستین دانش شهر دانشگاه آزاد اسلامی به واحد نجف آباد، راه اندازی بالغ بر 11 رشته جدید و همچنین رشته علوم قضایی برای نخستین بار در بین دانشگاه های دولتی و آزاد استان اصفهان را از جمله موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در ماه های اخیر برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت روزافزون مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش این واحد عظیم دانشگاهی باشیم.

کد خبر: 1026007

وب گردی

وب گردی