بسیج پرچمدار گسترش فرهنگ و معنویت است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج پرچمدار گسترش فرهنگ و معنویت بوده و به برکت انقلاب اسلامی، روحیه بسیجی‌گری و خودباوری در میان بسیاری از کشورهای اسلامی تبلور یافته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، چهارمین نشست مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاونان و مسئولان دانشگاه در واحد رودهن برگزار شد.

سید مجید موسوی در این نشست ضمن شنیدن پیشنهادات و نظرات مسئولان بسیج دانشجویی، اظهار کرد: بسیج پرچمدار گسترش فرهنگ و معنویت بوده و به برکت انقلاب اسلامی هم‌اکنون روحیه بسیجی و خودباوری در میان بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه، یمن، لبنان و بحرین تبلور یافته است.

وی ادامه داد: در ساختار بسیج ظرفیت‌های حداکثری و ارزشمندی وجود دارد که به عنوان یکی از بزرگترین و توانمندترین تشکیلات مردمی در جهان بوده و می تواند برای خدمت به مردم نقش مؤثری ایفا کند. همچنین بسیج می‌تواند در حل مسائل به عنوان یک بازوی ارزشمند باشد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار است و در این راستا بسیج دانشجویی می‌تواند کمک شایانی به دولت انجام دهد.

موسوی، علت تشکیل بسیج را حفاظت و حراست از دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد کرد: بسیج تدبیر بزرگ حضرت امام (ره) بوده که نهادی جوشیده از متن انقلاب اسلامی است و با صبغه اعتقادی و معنوی و با رسالت حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن توانسته است در طول عمر بابرکت خود با عنوان بسیج مستضعفین در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی، علمی و فرهنگی از نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و حراست کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026112

وب گردی

وب گردی