دانشگاه آزاد اسلامی داعیه‌دار دانشگاه انقلابی است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نظام انقلابی نیاز به کارگزاران انقلابی دارد و کارکرد و خروجی دانشگاه نیز باید در راستای اهداف انقلاب باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سید محمود هاشمی در دومین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز چهارشنبه 6 شهریورماه 98 در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به هدف برگزاری اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این اجلاس، تبیین نظریه نظام انقلاب در بیانیه گام دوم بوده یکی از اهداف این نظریه، رسیدن به راهکارهای اجرایی و عملیاتی است.

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه گام دوم در دانشگاه آزاد اسلامی پس از صدور بیانیه مهم مقام معظم رهبری، گفت: تشکیل این دبیرخانه خردادماه امسال به تصویب شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و سپس به تأیید رئیس دانشگاه رسید. دبیرخانه در دفتر بسیج اساتید دانشگاه آزاد مستقر شد و براساس منشور تهیه شده، وظایف و مأموریت‌های خود را انجام خواهد داد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری کمیسیون های هفتگانه در دومین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بحث‌ها و چالش‌های مهمی در کمیسیون‌های تخصصی مطرح شده که قرار است خروجی این کمیسیون‌ها تبدیل به کتاب شود تا بتوانیم به نوبه خود نظریه نظام انقلابی را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی داعیه‌دار دانشگاه انقلابی است یادآور شد: در دوره تحولی دانشگاه آزاد اسلامی، ساختار انقلابی در این دانشگاه شکل گرفته است؛ چرا که نظام انقلابی نیاز به کارگزاران انقلابی دارد و کارکرد و خروجی دانشگاه نیز باید در راستای اهداف انقلاب باشد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: اگر به دنبال این هستیم که گام دوم انقلاب اسلامی محقق شود، باید جوشش انقلابی در همه بخش‌ها جریان داشته باشد. امیدواریم برگزاری چنین نشست هایی منجر به ارائه راهکارهای انقلابی در دانشگاه و خارج از دانشگاه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026119

وب گردی

وب گردی