استفاده از توان دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

مدیرعامل کانون دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) گفت: هدف از تأسیس انجمن دانش‌آموختگان، تأثیرگذاری دانشجویان در راستای اجرای بیانیه گام دوم است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، غلامرضا خواجه‌سروی در مراسم نخستین گردهمایی دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) که صبح امروز پنج‌شنبه 7 شهریورماه 98 برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعد از رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی برای معرفی اعضای جدید هیئت علمی این دانشگاه، حکمی را ابلاغ کردند که یکی از بندهای آن ارتباط علمی فارغ‌التحصیلان با دانشگاه و استفاده از توان آنها بود.

وی افزود: در راستای هم‌افزایی و تأکید مقام معظم رهبری از سال ۹۵ مقدمات تأسیس انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) فراهم شد، به طوری که جمعی از فارغ‌التحصیلان مجوز تأسیس کانون را از وزارت کشور دریافت کردند.

مدیرعامل کانون دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) تصریح کرد: نخستین گردهمایی دانش‌آموختگان این دانشگاه همزمان با سالگرد آیت‌الله مهدوی‌کنی با حضور بیش از ۵ هزار نفر از دانشجویان از سراسر کشور برگزار می‌شود.

خواجه‌سروی اضافه کرد: کانون فارغ‌التحصیلان که از دانش‌آموختگان تشکیل شده، تشکیلاتی اجتماعی و فرهنگی است و در این کانون از توان دانش‌‌آموختگان برای کمک به اداره بهتر کشور و تقویت دانشگاه امام صادق (ع) استفاده می‌شود.

وی در پایان گفت: از زمان تأسیس این دانشگاه تاکنون ۳۱ دوره فارغ‌التحصیل از این دانشگاه مدرک گرفته‌اند و با توجه به تخصص و توانی که دارند، استفاده از آنها در اداره کشور بسیار مؤثر است، به همین دلیل هدف از تشکیل کانون دانش‌‌آموختگان، تأثیرگذاری دانشجویان در راستای اجرای بیانیه گام دوم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026169

وب گردی

وب گردی