تاریخ عرضه Honor 20S رسما اعلام شد

آنر از زیر مجموعه های هواوی می خواهد گوشی هوشمند Honor 20S  را که یک گوشی میان رده است، روانه بازار کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت چینی آنر که از زیر مجموعه های هواوی است می خواهد گوشی هوشمند Honor 20S که دارای 4 دوربین است را روانه بازار کند. با توجه به مشخصات این گوشی اینگونه به نظر می رسد که این تلفن یک گوشی میان رده باشد. حال باید منتظر بود و دید که این گوشی چه زمان به دست کاربران خواهد رسید.

تاریخ عرضه Honor 20S اعلام شد

دوربین جلویی این گوشی که داخل صفحه نمایش جاسازی شده است 32 مگاپیکسل است. اما در مورد پردازنده این دستگاه اخبار متفاوتی منتشر شده است برخی منابع می گویند در این تلفن از پردازنده Kirin 810 استفاده شده است. برخی منابع از انتخاب پردازنده Kirin 890 برای این گوشی خبر داده اند. هنوز اطلاعات مشخصی در دست نیست.

تاکنون ، در مورد پردازنده بیانیه رسمی از طرف شرکت منتشر نشده است. پیش بینی می شود تراشه مربوطه دارای معماری 7 نانومتری باشد. علاوه بر این ، دستگاه به حالت شب مجهز خواهد شد. برای تأیید بسیاری از اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی باید کمی بیشتر صبر کنید.

یکی از مهمترین اطلاعاتی که قبلاً تأیید شده است تاریخ معرفی این گوشی هوشمند است. سرانجام تاریخ معرفی Honor 20S اعلام شد. بر این اساس ، مدلی که قرار است در ووهان چین معرفی شود ، در یک رویداد در تاریخ 4 سپتامبر 2019 به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026179

وب گردی

وب گردی