کسب رتبه دوم کشور در ارزیابی عملکرد فرهنگی به دانشکده سما بندرعباس رسید

رئیس مراکز سمای استان هرمزگان با اشاره به فعالیت های فرهنگی این مراکز در استان هرمزگان گفت: دانشکده سما بندرعباس در ارزیابی جدید فرهنگی در کشور رتبه دوم را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، احسان محمدی نژاد رئیس مراکز سمای استان هرمزگان در جلسه صبح امروز خود با مسئولان سمای بندرعباس با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه آموزشکده های سما، تلاش و خدمت به جامعه را یک اصل اساسی در توسعه همه جانبه دانست و افزود: اگر تلاش و کوشش با نیت خدمت به جامعه هم سو و همراه شود بدون شک رسیدن به توسعه پایدار علمی، فرهنگی و... به راحتی امکان پذیر است.

عضو هبات علمی واحد بندرعباس افزود: پس از بررسی و ارزیابی عملکرد واحدهای سما با درجه بزرگ در کشور، دانشکده سما بندرعباس توانست با عملکرد خوب و مطلوب خود در حوزه فرهنگی رتبه دوم را به خود اختصاص دهد و مورد تقدیر قرار گیرد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان مراکز سما را محلی برای تولیدات فرهنگی، علمی و پژوهشی عنوان کرد و این مراکز با حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری ترویج و توسعه برنامه های مذهبی و فرهنگی را جزیی از رسالت خود می دانند تا بتوانند قشر جوان را با دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی پبوند دهند.

وی یادآوری کرد که این مراکز با مد نظر قرار دادن شعار رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی، حرکت تولیدی خود را آغاز نموده اند و امید است با حمایت مردم فهیم و استفاده از کالای ایرانی بتوان به این شعار جامه عمل پوشاند.

محمدی نژاد در پایان ، با تقدیر از زحمات خانم ها حسنی صالح معاون دانشجویی و فرهنگی و تربت مدیر فرهنگی دانشکده سما، بر مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان و استادان در فعالیت های فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026188

وب گردی

وب گردی