واحد بندرعباس در ۱۰۰ رشته تحصیلی دانشجو پذیرش می‌کند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از پذیرش دانشجو در 100 رشته دانشگاهی در واحد بندرعباس خبر داد و گفت: با اعلام نتایج و تعیین زمان بندی لازم، ثبت نام و پذیرش دانشجویان در ماه جاری آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مازیار یحیوی معاون آموزشی واحد بندرعباس در نشست خود با مدیران و کارشناسان گروه های آموزشی گفت: همه جوانب امر برای پذیرش دانشجو فراهم شده و با اعلام نتایج نهایی، همه باید با رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی پذیرای دانشجویان ورودی جدید باشند.

وی افزود: علاوه بر رشته های سابق، رشته‌های علوم و مهندسی صنایع غذایی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت امور بانکی، مهندسی شهرسازی، مدیریت بیمه و نقاشی در مقطع کارشناسی پیوسته، نیز به رشته های این واحد اضافه شده است که پذیرش در این رشته ها نیز انجام می شود.

رئیس شورای نخصصی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، رایزنی لازم برای مستقر ساختن مراکزی چون اداره پست، پلیس به علاوه 10، انتشارات، کافی نت در ساختمان مرکزی آموزش جهت تسهیل در کارهای داوطلبان پیش بینی شده و تمام بخش های ثبت نام به صورت متمرکز در طبقه همکف ساختمان مرکزی آموزش خدمات لازم را به دانشجویان می دهند.

دانشیار دانشکده منابع طبیعی افزود: در همین راستا ستادی متشکل از حوزه های مختلف با محوریت معاون فرهنگی و دانشجویی شکل گرفته که امید می رود در بالا بردن میزان رضایتمندی نقش مهم و بسزایی ایفا نمایند.

یحیوی گفت: برخورد خوب، سرعت عمل، همکاری در امور از موارد مهمی است که باید همه به آن اهتمام ورزند و با جدیت آن را به کار گیرند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، اظهار امیدواری کرد در سال جدید این دانشگاه پذیرای ۳ هزار دانشجوی ورودی جدید باشد.

کد خبر: 1026192

وب گردی

وب گردی