جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

داوطلبان پذیرفته‌شده نهایی آزمون دکتری سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند اطلاعات لازم درباره جزئیات و زمان ثبت نام را از طریق مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه کسب کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی فردا جمعه هشتم شهریورماه 98 همزمان با نتایج سایر دانشگاه‌ها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

داوطلبانی که در آزمون دکتری سال ۹۸، رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد را انتخاب کرده‌اند و در ردیف معرفی‌شدگان برای مصاحبه در رشته‌های این دانشگاه قرار گرفته‌اند، چنانچه مشخصات آنها به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام شده باشد، برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام در واحدهای دانشگاه آزاد می‌توانند به سایت اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه مراجعه کنند.

داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد برای هرگونه سؤال در رابطه با نتایج آزمون این دانشگاه می‌توانند به آدرس www.azmoon.org مراجعه کنند.

داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده باشند، مانند مقررات می‌توانند فقط در یک کد رشته قبولی، ثبت نام کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 1026196

وب گردی

وب گردی