نشست صمیمانه 5 ساعته دکتر طهرانچی با مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

نشست صمیمانه 5 ساعته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای این دانشگاه امروز در مجتمع فرهنگی آموزشی سیدالشهدا (ع)  برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست صمیمانه جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی امروز پنج‌شنبه هفتم شهریورماه 98 با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع فرهنگی آموزشی سیدالشهدا (ع) سازمان بسیج دانشجویی در آبعلی برگزار شد.

در این نشست 5 ساعته که دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان بسیج دانشجویان واحدهای دانشگاهی حضور داشتند، سؤالات، دغدغه‌ها، پیشنهادات، نظرات و انتقادات مسئولان بسیج دانشجویی در فضای صمیمانه مطرح شد و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همه این سؤالات پاسخ داده و مطالبی درباره برنامه‌ها، اهداف و راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب مطرح کرد.

دکتر طهرانچی در این نشست بر حمایت همه‌جانبه خود از فعالیت‌های بسیج دانشجویی تأکید کرد و از مسئولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خواست این دانشگاه را در پیشبرد اهداف خود در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یاری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026199

وب گردی

وب گردی