نهمین دوره جشنواره مسابقات رباتیک دانش آموزی برگزار می‌شود

نهمین دوره جشنواره مسابقات رباتیک دانش آموزی با مشارکت شرکتهای دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه ازاداسلامی واحد یزد برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد یزد، محمدحسین کارگر مدیر عامل شرکتهای دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه آزاد یزد اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات رباتیک در بین دانش آموزان علاوه بر ایجاد انگیزه، ترغیب و تشویق در افراد علاقه مند به این صنعت است.

وی با اشاره به تعداد تیم های شرکت کننده در نهمین دوره جشنواره مسابقات رباتیک دانش آموزی افزود: در این دوره 800 نفرشرکت کننده در قالب 600 تیم که هر تیم شامل حد اکثر 2 نفر و حد اقل 1 نفر در قالب 18 گروه و هر گروه با 1 ربات که این تیم ها از نفرات برتر مسابقات رباتیک 30 استان کشور و ۷۰ نفر از کشور افغانستان شرکت خواهند کرد.

کارگر تاکید کرد : حضور 600 تیم رباتیک دانش آموزی از سراسر کشور در استان یزد یک موقعیت برجسته برای ایجاد تحول در فرایند تولید و توسعه دانش ربات بشمار می رود.

گفتنی است افراد برتر این دوره نیز به مسابقات رباتیک دانش آموزان جهان که در کشور استونی برگزار می‌شود راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر: 1026201

وب گردی

وب گردی