1 ماه تا رونمایی از مدل مرموز مایکروسافت

علی رغم مخفی‌کاری مایکروسافت، اطلاعاتی در مورد لپ‌تاپ «مایکروسافت سورفیس» جدید منتشر شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مایکروسافت، 2 اکتبر طی رویدادی در نیویورک یک لپ‌تاپ از سری Surface با صفحه نمایش دوگانه را معرفی خواهد کرد. در سال های اخیر مایکروسافت که در زمینه طراحی این سری از لپ‌تاپ‌ها سکوت کرده، نام کد «Centaurus» را برای این رایانه انتخاب کرده است.

اگرچه منابع نزدیک به شرکت تأیید کرده اند که این دستگاه معرفی خواهد شد؛ اما هیچ جزئیاتی در مورد طراحی آن به اشتراک نمی گذارند.

طراحی مفهومی برای لپ‌تاپ سورفیس با صفحه نمایش دوگانه

بر اساس اطلاعات درز کرده، در این مدل از پردازنده «‌Tiger Rapids» شرکت اینتل استفاده شده و در صفحه نمایش این لپ تاپ تکنولوژی «E-Ink» به کار رفته است. این کانسپت نوظهور قبلا توسط لنوو و در لپ‌تاپ‌های «Lenovo Yoga Book» تجاری سازی شده بود.

مایکروسافت در واقع هرگز Centaurus یا selefi Andromeda را در معرض دید عموم نگذاشته است. به همین دلیل علاقه‌مندان به این سری از لپ‌تاپ‌ها اقدام به انتشار تصاویر کانسپتی از آنها کرده اند. همچنین با وجود این که تصور می شود مایکروسافت پروژه‌های مربوط به «ویندوز 10 موبایل» را به پایان رسانده باشد؛ اما این گونه به نظر می رسد که هنوز در گوشه‌ای از شرکت در حال توسعه، چیزی در این رابطه در حال وقوع است.

بعد از بستن بخش تلفن‌، ادعاهایی مبنی بر این که شرکت باز هم روی Surface Phone کار می کند یا قصد این شرکت برای ایجاد یک شرکت مشترک با شرکتی اصطلاحا «شرکت ثالث» برای تولید یک محصول جدید‌، مطرح شد؛ ولی هیچ یک از این ادعاها تاکنون عملی نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026229

وب گردی

وب گردی