رشته‌های المپیکی نیاز به حمایت بیشتری دارند/ دانشگاه آزاد در ورزش قهرمانی موفق عمل می‌کند

قهرمان تکواندوی کشورمان گفت: رشته‌های المپیکی نیاز به حمایت بیشتری دارند و مسئولان باید با فراهم کردن فرصتی برای شرکت در این مسابقات ضمن کسب تجربه بیشتر، زمینه را برای حضور در رقابت‌های مهم‌تری مانند المپیک فراهم کنند.

کیمیا علیزاده قهرمان رشته تکواندو و عضو تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ ووشی چین، در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره سطح این دوره از مسابقات اظهار کرد: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و همه تیم‌ها در بهترین سطح، به دنبال گرفتن سهمیه المپیک 2020 بودند.

وی افزود: بعد از گذشت یک‌سال و دو ماه به مسابقات بازگشتم و از خودم رضایت کافی دارم؛ البته که فاصله گرفتن از رقابت ها، در کیفیت مسابقه تاثیر‌گذار است و گرفتن نتیجه خوب در این نوع مسابقات، کار آسانی نیست. امیدوارم که در مسابقات آینده بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم.

علیزاده درباره حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات تصریح کرد: کل هزینه تیم دختران و پسران، بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی بود و لذا از دانشگاه به دلیل این که فرصت مناسبی برای اخذ مدال و شرکت در این مسابقات فراهم کرده بود، تشکر می‌‌‌‌‌کنیم.

قهرمان تکواندو در پایان با اشاره به حمایت مسئولان از رشته‌های المپیکی گفت: رشته‌های المپیکی نیاز به حمایت بیشتری دارند و مسئولان باید با فراهم کردن فرصتی برای شرکت در این مسابقات، ضمن کسب تجربه بیشتر، زمینه را برای حضور در رقابت‌های مهم‌تری مانند المپیک فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026245

وب گردی

وب گردی