راه اندازی 8 رشته جدید در دانشگاه آزاد اراک

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک 8 رشته جدید افزوده شده به رشته های موجود در این واحد دانشگاهی را معرفی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، حسین مظاهری معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اشاره به توافق به عمل آمده با امور گسترش رشته‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: طبق توافق حاصل شده تعداد 8‌ رشته جدید کارشناسی پیوسته در واحد اراک ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: اصلاحیه‌های لازم در دفترچه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام و ثبت‌نام آغاز شده و از مهر‌ماه سال جاری دانشجو در رشته‌های جدید نیز پذیرش خواهد شد.

مظاهری ادامه داد: رشته‌های مهندسی نقشه برداری، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی شهرسازی، مشاوره، علوم قضایی، مدیریت بیمه، مدیریت کسب و کارهای کوچک و رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی از جمله‌‌ رشته‌های بدون آزمون کارشناسی پیوسته هستند که از امسال در این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.

معاون علمی واحد اراک درخصوص تعداد رشته های انتخابی مقطع کارشناسی پیوسته داوطلبان بدون آزمون، گفت: این دسته از متقاضیان نیز می توانند پس از تهیه کارت اعتباری، صرفه نظر از اینکه در چه گروه آزمایشی دیپلم ( چهار ساله نظام قدیم یا پیش دانشگاهی نظام جدید آموزش متوسطه و یا نظام آموزشی6-3-3) اخذ نموده اند، در هر زیر مجموعه‌ای که تمایل دارند انتخاب رشته کنند.

مظاهری در پایان خاطر نشان کرد: ثبت نام داوطلبان مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شروع شده است و داوطلبان می بایست به سایت https://azmoon.iau.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026259

وب گردی

وب گردی