ایران مثبت ۴۰  با رویکرد بررسی مهم‌ترین مسائل ایران

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان درس «ایران مثبت ۴۰» را که مهم‌ترین مسائل روز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کند، تولید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان درس «ایران مثبت ۴۰» را که مهم‌ترین مسائل روز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کند، به‌صورت گفت‌وگومحور و با حضور فعالان این عرصه در 6 جلسه تولید کرد.

با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران و گذر از تجربیات و چالش‌های مختلف مربوط به این دوره، ضرورت ورود به گام دوم انقلاب اسلامی با همراهی جوانان انقلابی بیش از پیش احساس می‌شود. لازمه نقش‌آفرینی جوانان در این مسیر، شناخت درست گذشته و عبرت‌آموزی از تجربیات پیشین است؛ زیرا دشمنان انقلاب اسلامی ایران با انگیزه‌ای قوی به دنبال تحریف حقیقت وقایع گذشته و حال هستند، تا از این طریق مانع از تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی شوند. از این رو در این درس ضرورت‌های تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و نظامی تشریح می‌شوند.

سرفصل جلسات 6گانه به ترتیب فرهنگ و هنر انقلابی‌گری، انقلاب بر سر دوراهی، مرگ تدریجی یک رویا، مثبتِ جوانی، رهبری و اقتضائات انقلاب و فرجام دیپلماسی اعتماد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026304

وب گردی

وب گردی