رونمایی از گوشی جدید سونی

شرکت سونی اعلام کرد که به احتمال زیاد در نمایشگاه ایفا 2019 از گوشی Xperia 2 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از ورج، ماه گذشته بود که گوشی اکسپریا 1 سونی به بازارهای ایالات متحده آمد اما اینطور که به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد سری جدید گوشی‌های هوشمند خود را در نمایشگاه ایفا 2019 رونمایی کند.

گوشی اکسپریا 1 در کنار اکسپریا 10 از اولین دستگاه‌های این شرکت بودند که از نمایشگر تصویر 21: 9 بهره می‌بردند که نتیجه آن یک نمایشگر بلند و باریک مناسب برای تماشای فیلم است.

به نظر می‌رسد دستگاه جدید سونی نیز از همین صفحه نمایش برخوردار باشد هرچند که سیستم دوربین عقب آن به سمت چپ پشت تلفن منتقل شده است. مکان بقیه ویژگی‌ها مانند دکمه حسگر اثرانگشت و بلندگو در لبه سمت راست گوشی قرار دارد.

نمایشگاه ایفا (IFA) (Internationale Funkausstellung Berlin) یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های صنعتی در آلمان است. نمایشگاه ایفا (IFA) یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های الکترونیک و لوازم خانگی است که از سال ۱۹۲۴ تا ۱۹۳۹ هرساله برگزار می‌شد اما این نمایشگاه از سال ۱۹۵۰ طوری برنامه‌ریزی شد که هر دو سال برگزار شود و این روند تا سال ۲۰۰۵ نیز ادامه داشت اما از سپتامبر همان سال به روند سابق برگشت و هرساله این نمایشگاه در برلین آلمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

کد خبر: 1026332

وب گردی

وب گردی