خبر عضویت رایگان خبرنگاران در بیدود تکذیب شد

جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عضویت رایگان خبرنگاران در "بیدود" را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یوسف حجت‌، جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در باره طرح شهرداری درباره اختصاص رایگان دوچرخه‌های بیدود به خبرنگاران گفت: طرحی که اکنون در نظر گرفته‌ایم برای جامعه خاصی، شامل دانشجویان دانشگاه‌ها است. با توجه به گرانی مبلغ ثبت‌نام برای دانشجویان،‌ ما این بیعانه را در اختیار چند دانشگاه قرار دهیم و در حدود ۵ هزار دانشجو را پوشش دهیم.

وی افزود: بیعانه از طرف ما پرداخت می‌شود و پس از فارغ التحصیلی به حساب دانشجوی دیگری واریز می‌شود.

جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره دانشگاه‌هایی که مشمول این طرح می‌شوند، گفت: دانشگاه‌هایی که در طرح ترافیک قرار می‌گیرند از جمله دانشگاه امیرکبیر، تهران و تربیت مدرس در مرحله اول شامل می‌شوند. البته برخی دانشگاه‌ها از جمله علم و صنعت در محدوده طرح ترافیک هستند،‌ اما در زنجیره دوچرخه‌های اشتراکی قرار ندارند و هر زمان که این امکان میسر شود،‌ آنها نیز شامل این طرح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح تنها برای دانشجویان است،‌ تصریح کرد: احتمال دارد این طرح را برای کارمندان شهرداری تهران نیز گسترش دهیم،‌ اما خبری که در فضای مجازی منتشر شده از طرف من نیست و آن را اعلام نکرده‌ام. برای خبرنگاران هنوز هیچ اقدامی را شروع نکردیم.

حجت در ادامه تصریح کرد: اما این آمادگی را داریم که در این طرح خبرنگاران را شرکت دهیم و بیعانه دوچرخه‌سواران را نیز پرداخت کنیم و بعد از دانشجویان، هدف این است که برای گروه‌های دیگر هم کار کنیم و اگر ابراز تمایل از سوی خبرنگاران وجود داشته باشد،‌ آنها نیز در اولویت قرار می‌گیرند.

جانشین رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه اگر برای مدت مشخصی از دوچرخه‌ها استفاده نشود، عضویت باطل خواهد شد، گفت: هدف استفاده از دوچرخه است،‌ در نتیجه اگر استفاده‌ای نباشد عضویت پس از مدتی باطل خواهد شد.

وی درباره اینکه برخی از دوچرخه‌های اشتراکی ترمز ندارند،‌ اظهار داشت: تاکنون گزارشی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم و شرکت بی‌دود نظارت بسیار دقیقی بر روی دوچرخه‌های خود دارد. اگرچه این مشکلات بعضا وجود دارد.

ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1026374

وب گردی

وب گردی