باید چهره کسانى که حامى ترور هستند برملا شود

رئیس قوه قضائیه گفت:خانواده معظم شهیدان در همه جا پرچم برافراشته‌اى هستند که این پرچم نشان انقلاب، خط، مقصد و مقصود امام (ره)، اقتدار و عزت نظام و مظلومیت این نظام و شهداى عالیقدر است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دیدار جانبازان و خانواده‌های شهدای ترور با آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه، برگزار شد.

آیت الله رئیسى، رئیس قوه قضائیه در این دیدار گفت: ایام سوگوارى ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفاى ایشان را تسلیت و تعزیت مى‌گویم و صمیمانه خدمت همه شما همسران، پدران گرامى، مادران گرامى و فرزندان عزیز شهداى عالیقدر انقلاب اسلامى، برادران و خواهران شهدا و همه وابستگان به شهداى عزیز و جانبازان و ایثارگران خوش آمد عرض مى‌کنم.

رئیس قوه قضائیه گفت: هشتم شهریور ماه سالروز شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر شهیدمان است و در چهاردهم این ماه آقاى قدوسى دادستان کل انقلاب وقت به شهادت رسیدند و به روح مطهر این شهدا درود مى‌فرستیم و یاد و خاطره همه شهداى عالیقدرمان را به ویژه شهداى ترور گرامی مى‌داریم.

وى در ادامه اظهار کرد: خانواده معظم شهیدان در همه جا پرچم برافراشته‌اى هستند که این پرچم نشان انقلاب اسلامى، ارزش هاى انقلاب اسلامى، راه، خط، مقصد و مقصود امام (ره)، اقتدار و عزت نظام اسلامى و مظلومیت این نظام و شهداى عالیقدر است.

آیت الله رئیسى ادامه داد: هر کجا وابستگان شهدا در هر کوى و برزنى از این کشور و منطقه و جهان هستند، پرچم برافراشته‌اى براى معرفى یک مکتب است که آن مکتب فرهنگ ایستادگى، مقاومت و اقتدار را به بشریت می‌آموزد.

وی با بیان اینکه تجلیل از مقام شهدا و خانواده شهیدان امروز وظیفه همه است، تصریح کرد: خانواده معظم شهیدان در هر کوى و برزن و دانشگاه و حوزه‌اى و در جاى جاى کشور عزیزمان و در هر جایگاهى که هستند، باید این پرچم برافراشته را، برافراشته نگهدارند.

رئیس قوه قضاییه گفت: از فرزند شهید بزرگوار آیت الله سید عبدالکریم هاشمى نژاد که امروز به عنوان تجلیل از مقام شهدا و پیگیرى موضوع خانواده معظم شهدا و ترور، این مسئله را در دستور کار خود و دیگر خانواده‌هاى شهدا قرار داده، تشکر مى‌کنم. خانواده شهدا نشانه‌هایى از اقتدار و مظلومیت نظام مقدس جمهورى اسلامى هستند و همواره باید یاد و خاطره آن‌ها را گرامى بداریم.

آیت الله رئیسی گفت: اصحاب رسانه و هنر باید در این رابطه مسئولیت مضاعفى را احساس کنند و بدانند که امروز پرداختن به شهداى ترور که مظلومانه به شهادت رسیدند، تکلیف آنهاست.

وی افزود: نسبت به شهداى عالیقدر ترور باید کار رسانه‌اى و هنرى مضاعفى صورت گیرد و به هیچ وجه نباید یاد شهداى ترور کمرنگ شود و یا خدای نکرده با گذشت زمان به آن‌ها پرداخته نشود و همواره باید به موضوع شهید و شهادت به صورت عام و به ویژه به شهداى ترور پرداخته شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز تجلیل از شهدا به ویژه شهداى ترور این صبغه را دارد که چهره کسانى که حامى ترور هستند، باید برملا شود، یادآور شد: باید معلوم شود که آل سعود با پول‌هاى خود چگونه تروریست‌ها را حمایت مى‌کند. غربى‌ها که امروز مدعى دفاع از حقوق انسان هستند و داعیه مبارزه با تروریسم دارند، چگونه کشور خود را به پایگاه تروریست‌ها تبدیل کرده‌اند و دفترشان کنار کاخ سفید است. این چهره باید براى دنیا برملا شود و معلوم شود که این‌ها در حمایت از حقوق انسان و بشر و ضدیت با ترور دروغ مى‌گویند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026387

وب گردی

وب گردی