دولت باید تحمل انتقاد داشته باشد

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: چون دولت در میدان اجراست، باید نهادها کمک کنند و دولت نیز باید تحمل خود را در برابر انتقادات بالا ببرد.

به گزازرش گروه سیاسی ایسکانیوز ، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری که صبح امروز(یکشنبه) در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و ماه محرم، گفت: انقلاب ما یکی از ثمرات عاشوراست و خداوند توفیق دهد که این انقلاب همچنان به‌عنوان اسوه بی بدیل در مقاومت در برابر ظالمان ایستادگی کند تا اینکه به صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی(عج) برسد.

وی با اشاره به شهادت رجایی و باهنر و دستجردی و سایر شهدای شهریورماه، افزود: شهیدان رجایی و باهنر در انقلاب اسوه هایی بودند؛ با آنکه دوران خدمتشان کوتاه بود ولی آثار به یاد ماندنی برجا گذاشت. آنها مردمی زندگی کرده و خدمتگزاری را بزرگترین افتخاره خود می‌دانستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از شهید رجایی بارها نقل شده که بعد از انتخاب شدن به ریاست جمهوری، ‌گفت بزرگترین دغدغه ام این است که در پیشگاه خداوند باید جواب یازده میلیون نفر که به من رای دادند را بدهم. وقتی شهید باهنر در کابینه رجایی در زمان نخست وزیری بود، بعد از اخذ رای اعتماد در پاسخ به این سوال که چه حسی دارید، گفت من قبل از انتخاب شدن، ۴ فرزند داشتم و الان احساس می‌کنم ۱۱ میلیون فرزند دارم و من باید پاسخگوی مطالبات اولیا دانش آموزان و دانشجویان آموزان باشم.

باهنر با اشاره به مسائل امروز کشور و هفته دولت گفت: دولت تلاش می‌کند فعالیت‌هایی که انجام داده را به مردم گزارش دهد و ملاقات دولت با مقام معظم رهبری امسال قبل از هفته دولت انجام شد. چون دولت در میدان اجراست، باید نهادها کمک کنند و دولت نیز باید تحمل خود را در برابر انتقادات بالا ببرد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری گفتند درست است دوسال تا پایان دولت باقیمانده ولی این فرصت مغتنمی است که باید کار بشود؛ مخصوصا درباره مسئله اقتصاد و فرهنگ تاکید کردند که کارها باید انجام شود و فکر نکنید که چون دو سال پایانی دولت است نمی‌شود کاری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سامانه بومی باور ۳۷۳ تصریح کرد: سامانه زمین به هوا با نام باور ۳۷۳ از برگ‌های برنده‌ای بود که نظام جمهوری اسلامی ایران توانست بر زمین بزند. چشم حسود بترکد و چشم دشمن کور بشود و این از برگ‌هایی است که حالا حالاها وجود دارد. اینکه سینه پاسداران به آیه مبارکه «واعدوا لهم ماستطعتم من قوه» مزین است برای این است که دشمن را بترسانید. این رفتارهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌دهد مصداق این آیه مبارکه است. از رفتار و گفتار و افکار دشمنان معلوم است که تحت تاثیر این هستند؛ ما می‌گوییم جنگ‌طلب نیستیم ولی دستی که به تجاوز سمت ایران دراز شود را قطع خواهیم کرد.

کد خبر: 1026422

وب گردی

وب گردی