تأخیر 5 ساعته پرواز کیش-اصفهان زاگرس و سرگردانی مسافران

هواپیمای پرواز کیش-اصفهان متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس که قرار بود ساعت 9 امروز فرودگاه کیش را به مقصد اصفهان ترک کند، به دلیل آنچه نقص فنی هواپیما عنوان شده است، پرواز نکرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پرواز شماره 4005 شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر کیش-اصفهان که قرار بود ساعت 9 امروز پرواز کند، به دلیل آنچه نقص فنی هواپیما عنوان شده است، پرواز نکرده است و مسافران در فرودگاه کیش مانده‌اند.

یکی از مسافران این پرواز در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: از آن منظر که پرواز ما ساعت 9 صبح بود از ساعت 07:30 صبح وارد فرودگاه کیش شدیم اما هر چه منتظر ماندیم، بابت انجام پرواز و فراخوان مسافری چیزی اعلام نشد.

وی ادامه داد: وقتی موضوع را از دفتر زاگرس پیگیری کردیم اعلام شد هواپیمای این پرواز به علت نقص فنی قادر به پرواز نیست و باید صبر کنیم تا هواپیمای جایگزین اختصاص یابد.

این مسافر پرواز کیش-اصفهان زاگرس افزود: همه مسافران این پرواز اعم از پیر و جوان و کودک، در حال حاضر در فرودگاه کیش سرگردان هستند و هیچ توضیحی غیر از توضیح اولیه درباره علت انجام‌ نشدن پرواز، داده نشده است.

وی ادامه داد: فعلا وعده داده‌اند پرواز ساعت 14:30 امروز انجام می‌شود اما مطمئن نیستیم این وعده هم درست باشد، ممکن است باز در آن ساعت اعلام کنند پرواز تأخیر دارد.

این مسافر اصفهانی افزود: قطعا همه به لزوم رعایت ایمنی پرواز و حفظ جان مسافر تأکید داریم، اما بهتر است شرکت‌های هواپیمایی در زمان بروز چنین تأخیراتی نماینده خود را بین مسافران بفرستند و با خوشرویی درباره علت بروز تأخیر به مسافران توضیح بدهند تا اینکه با بی‌توجهی و کم‌محلی به مسافران‌ درباره ساعت انجام پروازشان پاسخ دهند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1026446

وب گردی

وب گردی