این کلاهبردار را شناسایی و به پلیس معرفی کنید+عکس

پلیس برای دستگیری کلاهبردار یک میلیارد ریالی عکس وی را منتشر کرده و از مردم تقاضای کمک کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در مورخه ۲۴ اردیبهشت امسال طی تماس فردی میانسال با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره کلاهبرداری توسط شخصی ناشناس به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شکایت می کند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۱۲ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش گفت : شخصی حدوداً ۳۵ ساله با مراجعه به مغازه طلا فروشی ام با انجام اقدامات متقلبانه موفق به کلاهبرداری ارز و سکه به ارزش یک میلیارد ریال شده و بلافاصله فرار کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد : با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار تصویر بدست آمده از کلاهبردار از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس ۵۵۶۲۱۸۴۴ در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026460

وب گردی

وب گردی