آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیر تهرانی

 مدیر کل زندان‌های و نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان تهران گفت: یک نیکوکار تهرانی ۱۳ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد را از زندان آزاد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حیات الغیب گفت: یک خیر نیکوکار که حاضر نشد حتی نامی از وی ذکر شود با پرداخت مبلغ یک میلیارد و 609 میلیون ریال توانست ۱۳ زندانی جرائم غیر عمد که یکی از آنها از سال ۹۱ زندانی بود و شرایط مالی نامناسبی داشت را آزاد و به آغوش خانواده باز گرداند.

وی در ادامه افزود: مبلغ بدهی این زندانیان مجموعاً ۴۹/۳۸۴/۱۲۰/۰۰۰ ریال بوده که با اخذ رضایت از شکات و پذیرش اعسار مددجویان از سوی مراجع قضایی با مبلغ اهدائی این نیکوکار زمینه آزادی زندانیان فراهم شد.

نیکوکاران ارجمند جهت آزادی زندانیان غیرعمد می‌توانند از طریق واریز وجوه به شماره حساب ۱۴۱۴ بانک تجارت ویا شماره کارت‌های ۵۹۱۶-۹۹۶۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی و ۵۵۱۹-۰۰۰۹-۸۳۷۰-۵۸۵۹ بانک تجارت به نام ستاد دیه استان تهران ویا با تماس با شماره تلفن: ۸۸۸۶۲۰۲۷ و ۸۸۸۶۱۸۶۳ و مراجعه حضوری به نشانی: پل کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران نشانی http://tehipro.ir و یا لینک اطلاع رسانی اینستا گرام https://www.instagram.com/setaddiye.tehran/ فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026511

وب گردی

وب گردی