نرم افزار جدید کنترل آیفون با چشم

به دنبال تولید نرم افزاری برای کنترل برخی گوشی های اندرویدی با چشم، حالا یک شرکت تجاری به فکر افتاده ابزاری مشابهی را برای آیفون طراحی کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از بی جی آر، اگر چه نرم افزار کنترل گوشی های گالکسی با چشم که توسط سامسونگ طراحی شده بود، چندان با استقبال مواجه نشد، اما Hawkeye Labs امیدوار است نمونه مشابه که برای آیفون در نظر گرفته شده مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد.

برنامه نویسان این شرکت به تازگی ویدئویی از این برنامه را در اینترنت منتشر کرده اند که نشان می دهد کاربران تنها با استفاده از دوربین آیفون و قابلیت TrueDepth آن قادر به کنترل این گوشی هستند. به عنوان مثال، می توان از این طریق به طور کامل مرورگر وب را کنترل کرد و دیگر هیچ نیازی به استفاده از دستان وجود ندارد.

این برنامه، به خصوص برای افرادی با معلولیت‌های مختلف قابل استفاده خواهد بود و به کاربران مذکور امکان می دهد بدون دردسر و کمک خواستن از دیگران کارهای خود را انجام دهند.

شرکت سازنده جزئیات فنی مربوط به عملکرد برنامه هاوکی اکسس را افشا نکرده است، اما بر اساس ویدئوی منتشر شده بخش هایی از فرامین از طریق پلک زدن منتقل می شوند.

انتهای پیام/

منیع: فارس

کد خبر: 1026522

وب گردی

وب گردی