تبیین نظریه انقلاب اسلامی بدون توجه به مفاهیم قرآنی آن ممکن نیست 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: تبیین نظریه انقلاب اسلامی بدون توجه به مفاهیم قرآنی آن ممکن نیست و استادان دانشگاهی، نخستین مسئولان در برابر درک و ترویج این نظریه در کنار مفاهیم دینی آن هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در اجلاسیه بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی که در مجتمع امامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: قرآن مفاهیم مطلوب و حقیقی مورد نیاز انسان را مورد تأکید خود قرار می‌دهد، به‌گونه‌ای که ما در زندگی مادی نیز می‌توانیم مصادیق آن را ملاحظه و درک کنیم.

وی ادامه داد: تبیین نظریه انقلاب اسلامی بدون توجه به مفاهیم قرآنی آن ممکن نیست و استادان دانشگاهی، نخستین مسئولان در برابر درک و ترویج این نظریه در کنار مفاهیم دینی آن هستند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد: استادان بسیجی در دانشگاه باید به‌عنوان مبلغین انقلاب اسلامی عمل کنند و رفتار آنها ترویج کننده آرمان‌های این انقلاب باشد.

وی در مورد مسیر نظام انقلابی تشریح کرد: مسیر نظام با آرمان‌های الهی، مسیر انسان‌های فرصت‌طلب نیست، بلکه افراد با روحیه بسیجی و انقلابی می‌توانند پیشرو این مسیر باشند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: با وجود اینکه جریانات غرب‌گرا در کشور از قالب‌های غیراسلامی نیز برای اداره امور استفاده کردند و به نتیجه نرسیدند؛ اما جریان انقلاب با پشتوانه فکری قوی، پهپاد جاسوسی آمریکا را نابود کرده و اینگونه دشمن را به چالش کشانده و مجبور به عقب نشینی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026526

وب گردی

وب گردی