حمایت پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب از انتشار کتب و نشریه های علوم انسانی

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص کمبود کتب و نشریه های حوزه علوم انسانی گفت: از انتشار کتاب و نشریه حمایت می‌کنیم و انتظار داریم در هر رشته حداقل دو نشریه به‌روز منتشر شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از هشتگرد، رمضان جهانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در دیدار حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد هشتگرد، با تسلیت به‌مناسبت ایام محرم، به اهمیت اندیشکده‌ها در جهان اشاره و اظهار کرد: اگر امروز می‌بینیم که کشورهای ابرقدرت دنیا را قبضه کرده‌اند؛ نتیجه اهمیت به اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌هاست که سال‌های پیش طراحی و در راستای تأمین منافع خود برای کشورهای مختلف نسخه می‌پیچند.

حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی نیز به بیان اقدامات انجام‌شده و اهداف تشکیل پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اشاره کرد و افزود: کرسی‌های آزاداندیشی به مباحث به‌روز با دانشجویان بپردازد و دانشجویان آزادانه شبهه‌ها را بیان و استادان علوم انسانی آنها را راهنمایی کنند.

وی به مطالبه مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است و مربوط به دانشجویان است که زمین مانده و باید با همکاری استادان علوم انسانی فعال شود تا جوابگوی شبهات دانشجویان باشد.

خیری ادامه داد: قرار است به کمک استادان علوم انسانی برای حل مسائل و مشکلات اجتماعی به جای سخنرانی و همایش‌های عمومی، به صورت تخصصی عمل شود تا این مباحث جوابگوی مشکلات جامعه ما در حوزه آسیب‌های اجتماعی مانند بیکاری، حاشیه‌نشینی، طلاق و ... باشد.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی به کمبود کتاب و نشریه در این حوزه اشاره کرد و افزود: ما از انتشار کتاب و نشریه حمایت می‌کنیم و انتظار داریم در هر رشته حداقل دو نشریه به‌روز منتشر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026557

وب گردی

وب گردی