معاونت علمی به ساختار پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی اضافه شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین جلسه هیئت امنای پژوهشکده چشم‌انداز و آینده ‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید ساختار پژوهشکده چشم انداز و آینده‌پژوهی در هیئت امنا به تصویب برسد و معاونت علمی نیز در ساختار پژوهشکده اضافه شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد، ششمین جلسه هیئت امنای پژوهشکده چشم‌انداز و آینده ‌پژوهی دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با بیان اینکه تشکیلات و ساختار هر چه چابک تر باشد، بازدهی بیشتری خواهد داشت افزود: باید ساختار پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی در هیئت امنا به تصویب برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه معاونت علمی نیز در ساختار پژوهشکده اضافه شود، اظهار داشت: علم، اقتصاد و فرهنگ که از مؤلفه های اقتدار از دیدگاه مقام معظم رهبری است در گروه های معاونت پژوهشی گنجانده شود.

دکتر طهرانچی در این جلسه گزارشی از طرح پایش آزاد در دانشگاه آزاد اسلامی و شیوه حل مسئله در نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

در این جلسه مقرر شد درباره اجرایی کردن سیاست های کلی نظام از روش طرح پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی بهره گیری شود.

تأمین نیروی انسانی متخصص از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاه آزاد اسلامی، تأمین بودجه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در قالب پروژه پژوهشی، تبدیل وضعیت گروه های پژوهشی، مجوز جذب اعضای هیئت علمی، جایگاه پژوهشکده در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی، الزام آور و لازم الاجرا بودن تمامی مصوبات هیئت امنا برای هر دو نهاد با توجه به تأکید و تصویب دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه مکان فیزیکی پژوهشکده با توجه به کارسپاری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی از موارد پیشنهادی بود که در جلسه هیئت امنای پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026560

وب گردی

وب گردی