پذیرش بدون آزمون دانشجو در 82 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز

دبیر ستاد اجرایی هدایت تحصیلی و جذب دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از پذیرش بدون آزمون دانشجو در 82 رشته در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای سال تحصیلی 99-98 خبر داد.

سعید نامور دبیر ستاد اجرایی هدایت تحصیلی و جذب دانشجو واحد تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از تبریز در خصوص پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار کرد: ثبت‌نام از متقاضیان تحصیل در رشته‌های بدون آزمون مقاطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته واحد تبریز همزمان با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده و داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در واحد تبریز می‌توانند در 82 رشته تحصیلی در مقاطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد تبریز ادامه داد: با توجه به محدود بودن مهلت ثبت‌نام، متقاضیان با مراجعه به سامانه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ac.ir نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام و پس از مطالعه و کسب اطلاعات لازم در مورد رشته مورد علاقه خود در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته‌محل اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید قبل از ثبت‌نام در رشته یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را داشته باشند، زیرا امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت‌نام قطعی وجود ندارد. اما در صورت تمایل می‌توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام در رشته و انتخاب محل جدید اقدام نمایند.

نامور گفت: همچنین امکان ثبت نام همزمان در گروه آموزشی مختلف (علوم تجربی، ریاضی و انسانی و ...) برای متقاضیان ادامه تحصیل در رشته‌های بدون آزمون فراهم شده است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد تبریز افزود: داشتن دیپلم کامل نظام قدیم و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته و یا داشتن مدرک کاردانی برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ناپیوسته الزامی است.

دبیر ستاد اجرایی هدایت تحصیلی و جدب دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تصریح کرد: پذیرش دانشجو بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی، مبتنی بر محاسبه معدل کتبی دیپلم صورت می‌گیرد و این دانشجویان هیچ تفاوتی به لحاظ شهریه و یا امور آموزشی و مدرک دانش آموختگی با پذیرش با آزمون ندارند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد تبریز گفت: اکنون بیش از ۹۰ درصد از رشته‌های کار‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بدون آزمون است و تنها در معدودی از رشته ها پذیرش با آزمون صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: واحد تبریز اولین و قدیمی‌ترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن امکانات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و کارگاهی، خوابگاه مناسب، ارائه انواع وام‌های تحصیلی، استادان مجرب، کیفیت آموزشی برتر، فضای آموزشی مناسب، سایت کامپیو‌تر و بیش از 500 نفر عضو هیأت علمی پذیرای داوطلبان است.

نامور در خاتمه راههای ارتباطی داوطلبان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز را عنوان کرد و گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه به آدرس www.iaut.ac.ir و دریافت مشاوره تحصیلی رایگان به مراکز مشاوره دانشگاه مراجعه نمایند. همچنین می توانند با شماره تلفن همراه 09906107453 و یا شماره تلفن ثابت 33300043 تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح کنند.

کد خبر: 1026561

وب گردی

وب گردی