«دژپسند» اولین کارت زرد را از مجلس گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد هزینه فعال‌سازی سامانه ارسال پیامک قانع نشده و به وی کارت زرد دادند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، در جلسه علنی نوبت عصر روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سوال منصور مرادی نماینده مردم مریوان از فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در دستور کار قرار گرفت.

این سوال در مورد «دلیل عدم اطلاع‌رسانی قبلی به مشتریان بانک‌ها مبنی بر فعال‌سازی سامانه ارسال پیامک و برداشت کارمزد بدون اجازه مشتریان بود».

توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی و مرادی پیش از آنکه زمان قانونی بررسی سؤال به پایان برسد، تمام شد و این دو کمتر از حد قانونی، از وقت خود برای ارائه توضیحات استفاده کردند.

در ادامه نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که از صحبت‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی قانع نشد.

در پایان نمایندگان با ۶۶ رأی موافق، ۱۱۰ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۸ نماینده حاضر در مجلس اعلام کردند که از صحبت‌های وزیر اقتصاد قانع نشده‌اند؛ بنابراین نمایندگان اولین کارت زرد را به دژپسند دادند.

هفته گذشته پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی از سوی قوه قضائیه دستگیر شد. همچنین دژپسند پیش از این در جلسه رأی‌اعتماد، قول برکناری وی را داده بود اما نتوانست به قول خود عمل کند تا زمانی که قوه قضائیه وارد شد و وی را دستگیر کرد.

کد خبر: 1026587

وب گردی

وب گردی