نامه قدردانی خانواده شهدای ترور از رئیس قوۀ قضائیه 

خانواده شهدای ترور کشور در نامه ای تشکر وقدردانی خود را از رئیس قوه قضاییه منتشر کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز در این نامه بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) تشکر و امتنان خود را بابت دغدغه و توجه رئیس قوه قضاییه به شهدای ترور کشور و خانواده‌های محترم آنان اعلام کردند.

متن نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی

رئیس محترم قوۀ قضائیه

با سلام و احترام

خداوند را شاکر هستیم که در نخستین ماه‌های ریاست حضرتعالی بر قوۀ قضائیه و همزمان با روز ملی مبارزه با تروریسم توفیق دیدار جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدای ترور کشور و فعالان عرصه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم با حضرتعالی میسر شد.

همانگونه که اشاره داشتید شهدای ترور از مظلوم‌ترین شهدای تاریخ انقلاب هستند و این وظیفه ما و همه دستگاه‌های ذیربط جمهوری اسلامی است که برای مغفول نماندن یاد آن عزیزان، گامی بلند در این مسیر برداریم.

شاید هیچ چیز به اندازۀ به پای میز محاکمه کشاندن آمران، عوامل و حامیان تروریست‌ها نتواند موجب رضایت خانوادۀ بزرگ 17000 شهید ترور کشور باشد. از این‌رو، درخواست خانوادۀ شهدا و به دنبال آن، تأکیدات حضرتعالی مبنی بر ضرورت پیگیری جدی اقدامات حقوقی و تنظیم کیفرخواست توسط خانواده‌ها علیه گروهک‌های تروریستی و کشورهای حامی آنها و همچنین درخواست جنابعالی از دستگاه‌های رسمی برای همکاری در این موضوع، امید بخش خانواده معزز شهدای ترور گردید.

ما خانواده شهدا، مراتب تشکر و امتنان خود را بابت دغدغه و توجهتان به شهدای ترور کشور و خانواده‌های محترم آنان اعلام می‌کنیم و استمرار توفیقات حضرتعالی را از خداوند متعال خواستاریم.

خانواده شهدای ترور کشور

انتهای پیام/

کد خبر: 1026606

وب گردی

وب گردی