اقساط وام اردوگاه شهید باهنر پرداخت نشده است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دولت برای اردوگاه باهنر وام گرفته بود اما اکنون به دلیل عدم بازپرداخت، مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه رئیس قوه قضائیه با مسئولان عالی قضایی به بروز مشکلی در خصوص اردوگاه شهید باهنر اشاره کرد و گفت: دولت برای این اردوگاه وام گرفته است ولی به دلیل عدم بازپرداخت، مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده است که باید رفع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه نیز در این جلسه به بیان نکاتی درباره سامانه اطلاعات دارایی مسؤولان پرداخت و از تهیه دستورالعملی در این زمینه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور هم از مختومه کردن ۷۰۰ پرونده مربوط به ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری خبر داد.

همچنین خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: جزایر کیش و قشم از نظر ثبتی مشکلاتی دارند که برای حل آنها باید چاره‌اندیشی شود.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور نیز از شکایات مردم از دفاتر خدمات قضایی خبر داد و بر لزوم نظارت بیشتر بر این دفاتر تاکید کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موحد دادستان انتظامی قضات از تردید در اصلاحیت ۱۷ قاضی در استان‌های کرمانشاه و کردستان خبر داد و اتهامات منتسب به این افراد را عمدتاً مالی و در برخی موارد نیز مواد مخدری عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026612

وب گردی

وب گردی