نظر مثبت سه فراکسیون سیاسی مجلس برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی

فراکسیون‌های نمایندگان ولایی، امید و مستقلین که صبح امروز برای بررسی وضعیت وزرای پیشنهادی تشکیل جلسه داده بودند، نظر مثبتی نسبت به رأی اعتماد داشتند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، جلسه بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری در حالی آغاز شد که صبح امروز فراکسیون های سیاسی مجلس شامل فراکسیون نمایندگان ولایی، فراکسیون امید و مستقلان برای تصمیم گیری نهایی برای بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهاد تشکیل جلسه داده بودند.

محمدعلی ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در خصوص جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: در جلسه امروز مقرر شد نمایندگان آتش به اختیار نسبت به رأی اعتماد به وزراء تصمیم گیری کنند. اما برآیند آرای فراکسیون نسبت به دو وزیر پیشنهادی مثبت بود.

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان نیز در خصوص جلسه امروز صبح این فراکسیون، گفت: در جلسه امروز مقرر شد نمایندگان رأی خود را نسبت به وزرا اعمال نمایند اما به نظر می رسد نظر اعضای فراکسیون نسبت به وزرای پیشنهادی مثبت است.

علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس نیز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جلسه فراکسیون امید، اظهار داشت: در جلسه امروز فراکسیون امید در خصوص وزرای پیشنهادی رأی گیری شد اما هنوز نتیجه اعلام نشده و قرار است فراکسیون امید در پیامکی نتیجه رأی گیری را به اعضا اعلام کند.

وی گفت: نظر عمومی اعضای فراکسیون نسبت به وزرای پیشنهادی مثبت بود.

مهر

کد خبر: 1026625

وب گردی

وب گردی