بررسی های علمی می‌تواند به رشد و توسعه صنعت کشاورزی کمک کند

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد گفت: امکانات و ظرفیت های حوزه کشاورزی در استان خوزستان مناسب است که با بررسی های علمی می توان به رشد صنعت کشاورزی در این استان کمک کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در سی و ششمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که صبح امروز در واحد اهواز برگزار شد، گفت: مهمترین اولویت دانشگاه آزاد اسلامی، حل مشکلات و مسائل کشور است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

علمایی بررسی امکانات و توانایی های حوزه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را از مهمترین اهداف سفر به خوزستان عنوان کرد و گفت: با بررسی شرایط و امکانات می توان قدم های بیشتری به منظور رشد حوزه کشاورزی در این استان برداشت.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در سیر تاریخی خود فراز و نشیب های زیادی را پیمود و باید با توجه به اقتضای امروز دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی صحیح و اصولی را انجام داد.

حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در ادامه ضمن ارائه گزارشی از این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با امکانات و تجهیزاتی که دارد باید بیشتر به مردم و جامعه معرفی شود.

حجت الاسلام براتی افزود: به همین منظور و با توجه به رویکرد جدید، دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با معرفی خود به صنایع توانست در خصوص ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنایع تفاهم نامه هایی را انعقاد نماید و با همت و تلاش وافر در ساخت تجهیزات صنایع سربلند شود.

وی ادامه داد: با استفاده صحیح از علم، توانایی و امکانات دانشگاه، می توان آن را به ثروت و محصول تبدیل و به جامعه عرضه کرد.

در پایان این نشست روسای واحدهای دانشگاهی و روسای شوراهای استان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026657

وب گردی

وب گردی