برگزاری آموزش‌های تخصصی و مهارتی در واحد اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع واحد اردبیل از برگزاری آموزش‌های تخصصی و مهارتی کوتاه‌مدت در واحد اردبیل خبر داد.

حسین علی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع واحد اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بهره‌مندی از اساتید متخصص و مجرب و داشتن کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مدرن، آماده برگزاری آموزش‌های تخصصی مهارتی کوتاه مدت است.

وی تصریح کرد: آموزش‌های کوتاه‌مدت به منظور توسعه دانش تخصصی و افزایش مهارت دانشجویان ، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اداری، افزایش دانش کاربردی، ارتقای سطح علمی و تخصصی، پرورش نیروی متخصص خلاق و کارآمد و توانمند‌سازی آنها در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

علی‌پور تاثیر آموزش‌های تخصصی را در ارتقای سطح دانش، بینش و توان دانشجویان مرتبط با حوزه های علم و صنعت و ایجاد مهارت‌های شغلی در ایشان برشمرد و افزود: آماده سازی افراد برای انجام درست و موثر وظایف شغلی به منظور بهره‌وری بیشتر، رفع نیازهای علمی و تخصصی و آشنا ساختن دانش‌پذیران با آخرین فناوری‌ها و افزایش معلومات آنها از اهداف برگزاری آموزش‌های تخصصی است.

وی ادامه داد: دوره‌های بازآموزی و حرفه‌ای سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام پزشکی و پرستاری برای متقاضیان تمدید و ارتقاء پایه نظام و باز‌آموزی و آموزش تکمیلی برای دانش آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.

علی‌پور با یادآوری برگزاری آزمون‌های آزمایشی، ادواری و تخصصی در سطح کشور، گفت: دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی تخصصی رباتیک، نرم افزارهای پیشرفته، زبان‌های خارجی، کلاس‌های تقویتی و کنکور برای علاقه‌مندان نیز در این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.

وی به فضای کسب‌و‌کار اشاره و افزود: برگزاری آموزش‌های تخصصی در‌کنار همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌های استانی، کشوری و بین المللی و کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی تاثیر مثبتی در بازار کار، صنعت و خدمات شهرکهای صنعتی، کارخانجات تولیدی و کارگاه‌ها خواهد داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026665

وب گردی

وب گردی