افزایش اوتیسم در کودکان رنگین پوست

مطالعه جدید دانشگاهی نشان داده که میزان نرخ رشد اوتیسم در میان اقلیت های نژادی ایالات متحده آمریکا در سال های اخیر افزایش دو رقمی داشته است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از Journal of Autism and Developmental Disorders، براساس این بررسی که در دانشگاه «کلرادو» انجام شد، نرخ رشد اوتیسم در کودکان سیاه پوست در حال حاضر از بیشتر سفیدپوستان در بیشتر ایالت ها فراتر رفته و براساس این مطالعه نرخ در بین اسپانیایی زبان ها سریع تر از هر گروه دیگر است.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که شیوع اوتیسم در بین جوانان سفید پوست ، بعد از صاف شدن در اواسط دهه 2000 ، دوباره در حال رشد است.

در حالی که برخی از این افزایش ها به دلیل آگاهی بیشتر و تشخیص بیشتر این اختلال در اقلیت های نژادی است ، محققان می گویند که سایر عوامل محیطی احتمالاً در حال بازی هستند.

سینتیا نویسون ، دانشمند تحقیقات جوی با انستیتوی تحقیقات قطب شمال و آلپ در دانشگاه کلرادو در بولدر می گوید: ما دریافتیم که نرخ در بین سیاه پوستان و اسپانیایی ها نه تنها به سطح سفید پوستان - که از نظر تاریخی بالاتر بوده اند - بلکه از آنها پیشی می گیرد. این نتایج نشان می دهد که عوامل اضافی فراتر از ابتکار عمل ممکن است درگیر باشند. "

محققان جدیدترین داده های موجود در مورد قانون آموزش افراد دارای معلولیت (IDEA) و شبکه نظارت بر ناتوانی های اوتیسم و رشد (ADDM) را تجزیه و تحلیل کردند.

IDEA شیوع ، از جمله اطلاعات مربوط به نژاد ، را بین افراد 3 تا 5 ساله در هر 50 ایالت در سال مشاهده می کند. ADDM شیوع شیوع در بین 8 ساله در 11 ایالت را هر دو سال یک بار مشاهده می کند.

مطالعه جدید نشان می دهد که بین سال های تولد 2007 و 2013 ، میزان اوتیسم در بین 3 تا 5 سالگی در اسپانیایی ها 73 درصد افزایش یافته است ، در حالی که نرخ در بین کودکان سیاه پوست که سن 44 سال داشته و میزان در بین سفید پوستان 25 درصد افزایش یافته است.

در 30 ایالت ، شیوع در میان کودکان سیاه پوست نسبت به سفید پوستان تا سال 2012 بیشتر بود. در ایالات با "شیوع زیاد" ، 1 مورد در 79 سفید پوست ، 1 نفر در 68 سیاه پوست و 1 مورد از 83 اسپانیایی متولد سال 2013 در 3 تا 5 سالگی تشخیص اوتیسم گرفتند.

ایالات دیگر مانند کلرادو در رده "شیوع کم" قرار گرفت ، اما نویسندگان هشدار می دهند که اختلافات بین ایالت ها احتمالاً منعکس کننده تفاوت در چگونگی گزارش مقامات در سنین 3 تا 5 سالگی است. علاوه بر این ، شیوع واقعی بسیار بیشتر است ، زیرا بسیاری از کودکان. محققان می گویند تا دیرتر از زندگی تشخیص داده نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026672

وب گردی

وب گردی