آغاز ثبت نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اصفهان

ثبت نام پذیرفته‌شدگان دوره های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از طریق سامانه ثبت نام این واحد به نشانی www.khuisf.ac.ir  آغاز شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، حمیدرضا جوانمرد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، با اعلام خبر آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری، افزود: به ‌منظور رفاه حال پذیرفته‌شدگان، امکان ثبت نام حضوری نیز در این دانشگاه فراهم شده است و پذیرفته شدگان می توانند همه روزه با مراجعه به اداره ثبت نام دانشگاه واقع در ساختمان اندیشه، ثبت نام خود را نهایی کنند.

جوانمرد گفت: یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان دوره‌های دکتری، علاوه بر تمایل به برگزاری کلاس‌ها در روزهای پایانی هفته، هزینه‌های تحصیل در این مقطع تحصیلی است که با توجه به تلاش برای برگزاری اغلب کلاس‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تسهیلات ویژه مالی برای امکان ثبت نام اولیه و وام‌های بلندمدت با سود بسیار پایین برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، یادآور شد: آن‌دسته از پذیرفته‌شدگانی که در روزهای 11 و 12 شهریور جاری موفق به ثبت نام نشوند، می‌توانند در روزهای آتی برای ثبت نام به این واحد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026679

وب گردی

وب گردی