زمان اعلام نتایج کنکورهای کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد مشخص شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان اعلام نتایج آزمون سراسری، کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی اظهار کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده، فهرست اسامی 62 هزار و 685 نفر پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های با آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، به همراه فهرست اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی امروز چهارشنبه 13 شهریورماه در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی این آزمون نیز امروز 13 شهریور منتشر خواهد شد.

توکلی افزود: کلیه پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از تاریخ، نحوه ثبت‌نام علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه‌های موجود، ضرورت دارد به سایت دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در صورتی که دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذی‌ربط زمانی را برای ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام نکردند، پذیرفته‌شدگان لازم است یکشنبه و دوشنبه 24 و 25 شهریورماه برای ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی بیان کرد: پذیرفته‌شدگان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و‌حرفه‌ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای لازم است برای اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام به سایت دانشگاه یا آموزشکده مربوطه مراجعه کنند.

17 شهریور اعلام نتایج کارشناسی ارشد

توکلی با اشاره به اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال جاری گفت: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته تا یکشنبه 17 شهریور ماه روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. این آزمون به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور 23 و 24 خرداد با حضور 522 هزار و 873 نفر برگزار شد.

نتایج نهایی کنکور 25 شهریور اعلام می شود

وی با اشاره به زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری بیان کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته آزمون سراسری نیز تا دوشنبه 25 شهریور روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. آزمون سراسری 13 و 14 تیرماه با حضور یک میلیون و 18 هزار و 703 داوطلب برگزار شد که از این تعداد، 832 هزار و 289 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026750

وب گردی

وب گردی