۳۰ درصد پزشکان کشور دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی هستند

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۳۰ درصد پزشکان کشور از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام سجاد(ع) واحد تبریز و افتتاح بخش‌های ویژه بیمارستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در تبریز اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه دانشگاه آزاد اسلامی آموزش بوده و برای آموزش دانشجویان رشته‌های پزشکی نیاز به عرصه بالینی است؛ بنابراین بیمارستان امام سجاد(ع) برای یک فیلد آموزشی و پژوهشی و درمانی ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: سعی کردیم که مرکز درمانی مجهز به امکانات پیشرفته در شهر تبریز را داشته باشیم که بتواند هم مرکز مناسبی برای خدمات‌رسانی به مردم بوده و محل خوبی برای آموزش دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی باشد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درباره راه‌اندازی بخش‌های مختلف بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: از زمان افتتاح این مرکز درمانی از بخش‌های مختلف آن به مرور زمان بهره‌برداری شده و امروز شاهد راه‌اندازی بخش‌های ویژه آن شامل ICU, CCU, NICU و کلینیک دندانپزشکی هستیم.

نفر تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه مراکز درمانی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به عموم هموطنان سیاست‌های ویژه‌ای را پیش رو گرفته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اکنون دارای هزار تخت بیمارستانی در کشور است، اظهار کرد: با سازوکارهایی که با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم، توانسته‌ایم تعداد بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی را افزایش داده و آنها را با دستگاه‌های پیشرفته پزشکی تجهیز کنیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ۳۰ درصد پزشکان کشور دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی هستند، اذعان کرد: در ۳۰ سال اخیر پزشکان زیادی تربیت و تحویل جامعه پزشکی شده که حدود ۳۰ درصد آنها از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026761

وب گردی

وب گردی