مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، علی سروری مجد را به سمت مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در حکم دکتر طهرانچی خطاب به علی سروری مجد آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور اینجانب و ریاست مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها» منصوب می شوید.

در ادامه این حکم بیان شده است: امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

علی سروری مجد، پیش از این مسئولیت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد را بر عهده داشت.

وی دارای مدرک دکترای الهیات با رتبه علمی استادیار است. در سوابق سروری مجد، معاون اجرایی و عضو شورای پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، سرپرست پژوهشکده مطالعات دینی فرهنگ، مدیر گروه پژوهشی دین و فرهنگ، معاون پژوهشی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور دیده می‌شود.

از جمله مقالات علمی و پژوهش‌های منتشر شده از سروری مجد می‌توان به «تعاملات اجتماعی مطلوب برگرفته از نامه امام رضا(ع) به عبدالعظیم حسنی(ع)»، «ترجمه فارسی صحیفه رضویه»، «مطالعات خانواده در سیره رضوی»، «سبک زندگی رضوی ۱۰ جلد»، «اقتصاد خانواده و روزی حلال در فرهنگ رضوی»، «نرم افزار کتابخانه تخصصی امام رضا(ع)»، «نسبت مؤلفه‌های مدنیت در فرهنگ قرآن و عترت با جامعه کنونی ایران»، «ترجمه فارسی صحیفه جوادیه(ع)» و «ترجمه فارسی صحیفه کاظمیه(ع)» اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026792

وب گردی

وب گردی