ساختمان‌های آموزشی با افزایش جذب دانشجو به مرکز و واحد دانشگاهی تبریل می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساختمان‌های آموزشی با افزایش دانشجو می‌توانند به مرکز مستقل و یا واحد دانشگاهی تبدیل شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زابل، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: رضایت‌مندی مردم از دانشگاه آزاد اسلامی استان افزایش پیدا کرده و این نتیجه تلاش همه همکاران در همه سطوح این نهاد ملی و انقلابی است.

وی با بیان عملکرد مطلوب قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان در امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان شمال این استان افزود: تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه عدالت آموزشی و توجه به مناطق محروم این استان یکی دیگر از دلایل این رضایت‌مندی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان درباره تأسیس سه ساختمان آموزشی در سطح منطقه سیستان تصریح کرد: پذیرش دانشجو در ساختمان‌های آموزشی هیرمند و نیمروز در حوزه سیستان مطلوب بوده و انتظار می‌رود در آینده با انجام تبلیغات مناسب و شیوه‌های نوین تبلیغی شاهد رشد دانشجویان این مراکز آموزش عالی باشیم.

میر با تأکید بر ارتقای کیفیت آموزشی در این مراکز گفت: ساختمان‌های آموزشی با افزایش دانشجو می‌توانند به مرکز مستقل و یا واحد دانشگاهی تبدیل شوند.

وی مسائل فرهنگی را از اولویت‌های برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان دانست و اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین مسئله است که باید مد نظر گرفته شود و برای حضور پرشور دانشجویان و کارکنان در این پیاده‌روی با شکوه برنامه‌ریزی شود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد: برنامه‌ریزی برای حضور دانشجویان و کارکنان واحدهای این استان در این دانشگاه به صورت متمرکز انجام خواهد شد و شیوه‌نامه‌های اعزام واجدان شرایط در اختیار واحدها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026798

وب گردی

وب گردی