دانشگاه پیام نور کنفرانس ملی «آموزش ترکیبی ایران» را برگزار می‌کند

کنفرانس ملی «آموزش ترکیبی ایران» با تلاش دانشگاه پیام نور برای اولین بار آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اولین کنفرانس ملی «آموزش ترکیبی ایران» به همت دانشگاه پیام نور در روز‌های ۲۹ تا۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

مبانی رویکرد یادگیری و آموزش ترکیبی، الزامات و چالش‌های توسعه یادگیری و آموزش ترکیبی، کاربرد آموزش ترکیبی در یادگیری و آموزش رشته‌های گوناگون، چشم انداز یادگیری و آموزش ترکیبی در مقاطع مختلف، تدوین برنامه درسی در رویکرد یادگیری و آموزش ترکیبی، کاربرد یادگیری و آموزش ترکیبی در آموزش منابع انسانی، تجربیات یادگیری و آموزش ترکیبی، نقش آموزش ترکیبی در اقتصاد آموزش عالی، مدیریت و ارزیابی در نظام یادگیری و آموزش ترکیبی و ... از جمله محور‌های برگزاری این همایش است.

گفتنی است، این کنفرانس تلاش می‌کند با همکاری همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور، محیطی را برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فناورانه در زمینه یادگیری و آموزش ترکیبی فراهم کند.

علاقمندان تا یازدهم آبان ماه ۹۸ می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ملی «آموزش ترکیبی ایران» ارسال کنند. مطابق اعلام دانشگاه پیام نور نتایج نهایی داوری مقالات هجدهم آبان ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026835

وب گردی

وب گردی