دومین همایش سراسری تشکل‌های اساتید در واحد بروجرد برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از برگزاری دومین همایش سراسری تشکل‌های اساتید (طرح شهید شهریاری) در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بروجرد، داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد درباره برگزاری همایش سراسری تشکل‌های اساتید اظهار کرد: دومین همایش سراسری تشکل‌های اساتید (طرح شهید شهریاری) از ۲۲ تا ۲۶ شهریورماه جاری به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود. این همایش با حضور ۴۵۰ نفر از استادان تشکل‌های سیاسی- اسلامی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

وی با تشریح برنامه‌های این همایش افزود: در ایام این همایش پیش از ظهرها کارگاه‌های دانش‌افزایی برگزار و بعدازظهرها نیز چهره‌های مطرح لشکری و کشوری سخنرانی خواهند داشت. اهداف این طرح بسترسازی برای ارتباط و هم‌بندی نخبگان دانشگاهی دغدغه‌مند در راستای اثرگذاری فرهنگی، اجتماعی و ایجاد زمینه هم‌‌افزایی استادان در حوزه‌های مختلف است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، تحول و تعالی علوم انسانی، بررسی وضعیت اقتصادی کشور، مبارزه با فساد، تحولات منطقه‌ای، استاد تراز انقلاب اسلامی، بررسی عملکرد مجلس شورای اسلامی و آرایش احزاب در آستانه انتخابات را از محورهای این همایش عنوان کرد.

جاوید توضیح داد: سال‌ها پیش دشمنان نظام تلاش کردند با به شهادت رساندن یکی از دانشمندان کشور جلوی پیشرفت‌های هسته‌ای را سد کنند؛ اما غافل از اینکه راه شهدا با شدت و سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمان‌های بلند و الهی به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت به بالاترین رتبه از ارزش‌های معنوی دست یافتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد مطرح کرد: شهید مجید شهریاری دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی آذرماه ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026854

وب گردی

وب گردی