دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز تفاهم نامه همکاری امضا کردند

در راستای توسعه همکارهای علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تبریز در راستای ارتباط بهتر مراکز تحقیقاتی صنعتی و دانشگاه‌ها در کشور و به منظور ایجاد و گسترش بیشتر همکاری‌های آموزشی پژوهشی تفاهم نامه همکاری مابین مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به نمایندگی سید اسماعیل صفوی و مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نمایندگی بهروز نقیلی به امضا رسید.
هدف از این انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد همکاری متقابل در زمینه‌های مشترک علمی وپژوهشی با در نظر گرفتن منابع و امکانات طرفین است.
با امضای این تفاهم نامه طرفین متعهد شدند به بکارگیری توانمندی های خود حداکثر تلاش را در جهت استفاده از ظرفیت های علمی و فنی یکدیگر با هدف توسعه دانش در حوزه های مشترک انجام دهند.
تعیین و تبادل اولویت های تحقیقاتی واحدهای تحت پوشش طرفین جهت هدایت و تبیین طرح های تحقیقاتی مشترک، همکاری در طرح های پژوهشی و صنعتی در زمینه فناوری های زیستی، حمایت از طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویی در راستای اولویت‌های طرفین، همکاری در برگزاری مشترک همایش ها کنفرانس ها و کارگاه ها از جمله موضوعات همکاری طرفین این تفاهم نامه است.
همکاری در خصوص تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی پژوهشی، به رسمیت شناختن حق و حقوق مادی و معنوی طرفین در خصوص نتایج حاصل از فعالیت‌های مشترک، انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه های تحقیقاتی مصوب با نام مشترک دانشگاه و مرکز و تلاش طرفین در صنعتی سازی نتایج پژوهشی از دیگر موضعات این تفاهم نامه همکاری است.
این تفاهم نامه در دو نسخه و چهار ماده به امضای طرفین رسیده و مدت اجرای آن 5 سال است که تمدید، ادامه همکاری، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی مفاد آن با توافق نمایندگان ظرفین انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026892

وب گردی

وب گردی