وانت‌بار الکتریکی تسلا در ماه نوامبر رونمایی می‌شود

شرکت خودروسازی تسلا امیدوار است وانت بار برقی خود را در ماه نوامبر رونمایی کند.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت خودروسازی تسلا موفق به عمل به وعده خود برای معرفی وانت بار الکتریکی در تابستان امسال نشد، اما "ایلان ماسک" رئیس این شرکت شب گذشته در پاسخ به یک کاربر در حساب توییتری خود اعلام کرد این وانت بار برقی به احتمال زیاد در ماه نوامبر رونمایی خواهد شد.

وی در این توییت اعلام کرد که رونمایی از وانت بار برقی یا کامیونت الکتریکی تسلا به احتمال زیاد در ماه نوامبر اتفاق می‌افتد.

البته نمی‌توان زیاد روی این قول حساب کرد چرا که به یاد داریم که رئیس تسلا در یک برهه وعده داد فناوری "احضار پیشرفته" این شرکت تا ۶ هفته دیگر عرضه می‌شود، اما هنوز پس از گذشت ۱۰ ماه خبری از آن نیست.

فناوری "احضار پیشرفته" ویژگی جدید تعریف شده در فناوری خودران خودروهای تسلاست که راننده می‌تواند خودروی خود را از محلی که پارک کرده فرا بخواند تا خودرو جلوی پای او حاضر شود.

بنابراین احتمالا تسلا قبل از رسیدن سال ۲۰۲۰ موفق به رونمایی از وانت برقی جدید خود نخواهد شد.

این وانت بار بیشتر شبیه به یک رمز و راز است. زیرا تسلا، از طراحی شبیه به خودروهای موجود در فیلم‌های علمی-تخیلی استفاده کرده است.

گفته می‌شود این وانت بار الکتریکی توانایی حمل یک فورد F-۱۵۰ و عملکرد پایه پورشه ۹۱۱ را ارائه می‌دهد. این شرکت سازنده خودروهای الکتریکی انگیزه‌های زیادی برای ساخت خودروهای خلاقانه و در عین حال قدرتمند دارد.

در حالی که رقبا بیکار ننشسته‌اند و خودروسازهایی نظیر «ریوین»(Rivian)، فورد و غیره در حال توسعه نمونه‌های اولیه وانت بار الکتریکی خود هستند. بنابراین تسلا هرچه زودتر بتواند از وانت افسانه‌ای خود رونمایی کند، می‌تواند گوی سبقت را از رقبای خود برباید و نبض بازار را در اختیار بگیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1026972

وب گردی

وب گردی