آماده‌باش 17 هزار نیروی اورژانس برای پوشش امدادی مراسم «تاسوعا» و «عاشورا»

رئیس سازمان اورژانس کشوراز آماده‌باش 17 هزار پرسنل فوریت‌های پزشکی برای پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور درباره تمهیدات سازمان اورژانس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: در ایّام سوگواری حسینی، تمامی پرسنل فوریت‌های پزشکی به صورت آماده‌باش در تمام نقاط کشور حضور داشته و با استقرار در میادین و در مجاورت تکایا و مساجد، به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم و عزاداران می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در مسیر جاده‌ها نیز پوشش مناسبی توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی در خصوص ارائه خدمات اورژانسی برقرار است،گفت: در این ایّام همه آمبولانس‌ها، بالگردها و موتور آمبولانس‌ها در محل‌های از پیش تعیین شده با تمام تجهیزات استقرار دارند؛ همچنین اتوبوس آمبولانس‌ها با استقرار در مکان‌های حساس به عنوان درمانگاه سیار انجام وظیفه خواهند کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور در خصوص جزئیات خدمات رسانی در ایّام سوگواری محرم،گفت: در این ایّام، ٥٥٠٠ آمبولانس، ٤٢ فروند اورژانس هوایی، ٣٣٠ موتورآمبولانس، ٦٤ اتوبوس آمبولانس و 17 هزار پرسنل فوریت‌های پزشکی در حالت آماده باش، به هموطنان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026976

وب گردی

وب گردی