لزوم خدمت‌رسانی دانشگاهیان به زائران عتبات عالیات

همزمان با ایام محرم‌الحرام جلسه شورای تخصصی معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار و بر خدمت‌رسانی به زائران عتبات با توجه به بازگشایی مرز خسروی تأکید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمانشاه، همزمان با ایام محرم‌الحرام جلسه شورای تخصصی معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، صبح امروز با حضور رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان برگزار و بر خدمت‌رسانی به زائران عتبات با توجه به بازگشایی مرز خسروی تأکید شد.

مریم اسلام‌پناه رئیس شورای تخصصی معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در جمع رؤسا و معاونان واحدها و مراکز دانشگاهی اظهار کرد: با بازگشایی مرز خسروی، لزوم حضور جامعه دانشگاهی استان در امر خدمت‌رسانی به زائران اهمیت دارد و با توجه به پراکندگی جغرافیایی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در مسیر بزرگراه کربلا تا مرز خسروی، وظیفه رؤسای واحدها و مراکز در این بین حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد اربعین حسینی یکی از ضروریات کاری واحدهای دانشگاه است، عنوان کرد: لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن؛ افزون بر تشکیل این ستاد با حضور واحدهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، کنگاور و صحنه و مراکز قصرشیرین و گیلانغرب اقدام به برپایی سه موکب و شرایط راه‌اندازی آنها پس از تأیید در جلسه ستاد و تأمین بودجه مناسب شود.

از دیگر برنامه‌های مطرح‌شده در این جلسه بررسی راه‌های نحوه صدور مجوز خروج از کشور دانشجویان و مشمولان زائر اربعین واحدها و مراکز دانشگاهی استان کرمانشاه بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026992

وب گردی

وب گردی