بخشنامه وزیر کار برای پس گرفتن شکایت از رسانه‌ها

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ بخشنامه وزیر در مورد استرداد تمام دعاوی قضایی رسانه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، میرهادی قره سید رومیانی گفت:خبرنگاران جایگاه بسیار رفیع و ارزشمندی دارند و این قلم و زبان رسای خبرنگاران است که همواره باعث تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم و حقوق عامه شده است.

وی افزود: خبرنگاران هر روز از جایگاه مهم‌تری در سطح جهان برخوردار می‌شوند و مردم و مسئولین هر روز بیش از پیش به اهمیت این قشر پی می‌برند.

قره سید رومیانی گفت: همانطور که اصحاب رسانه می‌دانند، وزیر در روز خبرنگار اعلام کرد که شکایات وزارتخانه و مجموعه‌های وابسته از خبرنگاران مسترد و پس گرفته شود.

وی افزود: روز گذشته بخشنامه‌ای توسط وزیر خطاب به همه معاونین وزیر، مدیران عامل مجموعه‌های وابسته و مدیران کل اجرایی صادر شد که کلیه دعاوی قضائی مطروحه مسترد شود و به اینجانب دستور داده شد که پیگیری لازم در این خصوص انجام شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد: پیرو دستور وزیر، پیگیر هستیم تا این موضوع تا چند روز آینده در وزارتخانه انجام و خاتمه پیدا کند و معاونت امور مجلس، حقوقی و استانها به صورت ویژه و فوری این موضوع را پیگیری می‌کند که در اسرع وقت این شکایات پس گرفته شود.

در این بخشنامه اشاره شده «اطلاع‌رسانی آزاد و انعکاس حقایق و واقعیت‌های موجود از عوامل تعیین‌کننده در میزان توسعه‌یافتگی یک جامعه در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می‌باشد که خبرنگاران با آگاه‌سازی و ارتقاء سطح دانش آحاد جامعه و تنویر افکار عمومی به ایفاد این مهم می پردازند. روز خبرنگار فرصت مغتنمی است که سازمانها و ادارات زیر مجموعه به منظور حمایت از فعالیت‌های این قشر زحمت‌کش "کلیه دعاوی قضائی مطروحه" علیه این عزیزان که ناشی از وظایف حرفه‌ای آنان باشد را مسترد نمایند.امید است این حرکت،گامی در جهت رفع مشکلات عدیده این قشر خدوم باشد.»
انتهای پیام/

کد خبر: 1027011

وب گردی

وب گردی